tığ işi ayıcık bere ve patik modeli

yapacaklarımın arasındaydı bu modeller fırsat bulmuşken evdede

ipim vardı yapmaya karar verdim.

yapılışını resimleyerek gösterdim yapmak isteyenler için yardımı olur

sanırım.sık iğne olarak başladım patiğe çocuğun ayağına göre ölçerek

yaptım boyunu kulaklarını yaparak diktim burun ve gözlerini işledim.

bereyede aynı şekilde kurbağa berenin örneğinden yaptım sık iğnesini

burun kısmını kulaklarını yaparak diktim gözlerinide işledim.

çok kolay oldu bu model yapmasıda çok zevkliydi çocuklar için sevimli

modeller severek kullanırlar…

örgü, patikler kategorisinde yayınlandı. Etiketler: , , . Leave a Comment »

güzel yorumlarınızı alayım

