ahtapotlu bere

 

hand made knitting  hat

netten görüp beğendiğim ahtapotlu şapkayı birazda balıklarla süsleyerek oğuzuma bere yaptım

ben çok beğendim çokta yakıştı hani yapılması kolay sadece biraz emek istiyor zaten

emeksiz hiçbirşeyde olmaz ben biraz zor ama güzel olanı seviyorum.

berenin anlatımını kısaca anlatayım önce ahtapotu yaptımki bakim becerecekmiyim diye

sık iğne başlayarak arttırarak döne döne yaptım ve istediğim büyüklüğe gelincede kese kese

devam ettim sonra bacaklarını 25 zincir çekerek sık bir şekilde dolgular yaptım zaten kendiside kıvrılıyor ozaman

daha sonra bereyi ördüm diktim ve balık,denizyıldızı ve yosunlarıda yaparak bereyi süsledim

ahtapotuda dikerek bitirdim.yapacaklara kolay gelsin

şapka bere atkı eldiven kategorisinde yayınlandı. Etiketler: , , . Leave a Comment »

güzel yorumlarınızı alayım

