domates kız çantası

örgü çanta,çocuk çantaları

el örgüsü domates kız çanta modeli…

farklı değişik çanta modelleri arayanlar için çok güzel domates kız çantası

el örgüsü sevenler için farklı ve değişik örgüler devam edecek sağlık oldukça

elimden geldiğince ilginç ve beğenilecek modeller yapıyorum umarım yardımı olur…

bu güzel çocuk çantasının modelinide netten bulmuştum çok beğenmiştim

elim boşken yapayım dedim kızım yok ama olsun güzel modeller dayanamıyorum

çantanın yapılışını resimledim fazla anlatmaya gerek kalmıyor bakarak daha kolay yapılır

beğenip yapacaklarada kolay gelsin diyorum…

elbisesini biraz daha küçük olmalı kollar ve bacaklarda ben biraz büyük yapmışım:))

örgü, örgü çantalar kategorisinde yayınlandı. Etiketler: . Leave a Comment »

güzel yorumlarınızı alayım

