kırmızı pullu çanta

kırmızı pullu çanta modeli

bu modeli netten bulmuştum pullu pullu çok güzel duruyordu

kırmızı renkte yaptım gümüş rengide çooook güzel durur. pullarını önce

ipe geçirdim tığla zincir çekerek başladım kenarlardan arttırarak ördüm

istediğiniz büyüklüğe gelincede arttırmayı bırakarak döne döne örmeye

devam ettim sonra yine arttırdığım kenardan aynı hizada yani kesmeye

başladım kese kese örmeye devam ettim kesmelerde iki kenardan yani

olacak sonra boyunu ne kadar uygun görüyosanız tamam demektir

sapınıda ilmekler alarak ördüm belirli yerlerden keserek eksilttim sonra

kesmeden devam ettim dör kenarada aynısını yaptım üstten dikerek birleştirdim

iki parça oldu sapı.

içine astar diktim rahat kullanılsın diye dikmesemde olurdu ama böyle daha iyi

oldu.

güzel yorumlarınızı alayım

