koyunlu kazak,kirazlı hırka, yelekler

örgü kazak modeli koyunlu örgü kazak…

buda koyunlu kazak modelimiz koyunlarını yaparken biraz

iplerle uğraştım ama geri kalan yeri düz örüp bitirdim sonradan

çitini işledim fazla süslemek istemeim ağaç çiçek yapacaktım ama

sade olsun dedim bu sefer.koyunlarını kareli kağıda çizerek hazırladım

örerken kolaylık oluyor.

yapılışı basit zaten kazağın sadece koyun olan yeri biraz uğraştırıyor

geri kalan yeri düz gidiyor kollarıda üstten başladım arılı hırka modelinde

olduğu gibi bu kadar…

örgü, bluzlar, hırkalar, yelekler kategorisinde yayınlandı. Etiketler: , , , . Leave a Comment »

güzel yorumlarınızı alayım

