kurbağa atkı frog scarf

frog scarf

eeeee buda kurbağa atkımız takım yapmak istedim güzelde oldu

diğer yaptığım atkı biraz büyük olunca rahat kullanması için yeniden yapmak

zorunda kaldım bari kurbağalı yapayımda beresine uysun diyerek başladım

sonucu iyi oldu.

atkıyı yalancı selanik ördüm gayet güzel yumuşak oldu rahat sarıyor diğer

kediliyi tunus işi yaptığım için biraz sert kaba oldu bide eni boyu büyük olunca

çocuk rahat edemedi onuda büyüyünce kullanır.

kafayı yine bereyi yaptığım şekilde aynı örnekten yaptım gözlerinide yine

sık iğne yaparak ördüm içine silikon koydum başı gövdeye dikerken biraz boşluk bıraktım

içine çok az kabarık tutmasına yetecek kadar silikon koyarak kalan yeride diktim

gözlerinide başın üst tarafına gelecek şekilde tam tepede olsun gözler diyerek diktim

tabiiii başı atkıya dikmeden önce burun ağız yerlerini işledim dilinide diktikten sonra

başı atkıya diktim.

atkılar kategorisinde yayınlandı. Etiketler: , , . Leave a Comment »

güzel yorumlarınızı alayım

