kurbağa bereler

kids hat,crochet,crochet hat,crochet frog hat

kuvak vak vak kuvak vak vak berelerimiz nasıl olmuşşş?

yapılışını resimleyerek anlatmaya çalıştım, 5 zincir çekerek halka yaparak

birleştirdim ve sıkiğne yapmaya başladım ama biraz farklı olarak resimdede

çektim umarım anlaşılır ilmeğin üstünün yarısını arka taraftakini alarak sık iğne

yaparak ördüm, belirli büyüklüğe gelincede lastik kısmını normal lastik yapmak

istedim bu yüzden misinalı şişe aldım ve koyu yeşile geçereklastik ördüm.

bunları yaparken başlarına sürekli ölçtüm tam olsun diye.

sonrada katlayarak diktim sabit durması için gözlerini ve bacaklarını sık iğne

yaparak ördüm bacaklara biraz şekil vermeye çalıştım

bunlarıda dikerek ağzınıda kırmızı iple iğneyle işleyerek bitirdim.

bu kadar işte kurrrrrbağa beremiz oldu.

şapka bere atkı eldiven kategorisinde yayınlandı. Etiketler: , , . Leave a Comment »

güzel yorumlarınızı alayım

