patikler

bu patik modelinin yapılışını arzu arkadaşımın blogundan öğrendim

ve denemek istedim. elimden geldiğince aynısını yapmaya çalıştım yapılış resimleri

ilk yaptığım patiğin resimleridir sonrakilerin sayısını biraz eksilttim yapılışını anlatmama

gerek yok arzu çok güzel anlatmış zaten, ben resimledim sadece yapılışını.

çok şirin oluyor üst tarafına kurdale koymadım ağız içinde kırmızı yoktu pembe

yaptım.dört tane yapınca sıkıldım biraz bitmek bilmediler sanki hediye edeceğim ablalarıma

ve yengeme kendime yapamam valla belki epey bir süre sonra yaparım.

örgü, patikler kategorisinde yayınlandı. Etiketler: , , . Leave a Comment »

güzel yorumlarınızı alayım

