şirin baba patik

ŞİRİN BABA PATİK…

elim boştu ne yapsam diye düşündüm netten bulduklarıma bakarken bu patiği

yapmaya karar verdim şirinlisi,şirinelisi ve şirin babalısı vardı ben şirin babayı yaptım.

ayakta çok güzel duruyor kızı olanlar şirinelisinide yapabilir kız çocukları böyle şeyleri

erkek çocuğundan daha çok seviyor.

patiğin yapılışı basit istediğiniz bir patik modeli yapın bu kolaydı bundan yaptım ben

çocuğun ayağına göre ölçerek ördüm.

sonra kafasını yaptım sırasıyla resimledim kolay anlaşılır.başını sık iğne başladım döne

döne ördüm arttırarak sonra birkaçsıra arttırmadan ördüm daha sonrada kese kese ördüm

yuvarlak şekli vermek için.küçük bir burunda örerek kafaya diktim gözünü işledim

şapkalarını ördüm başa ölçerek sonra diktim sakalıda tığla tabzan ördüm ve diktim ağzınıda

işledim bağcık yaparak bitirdim bu kadar kolay fakat uğraştırıyor biraz.

yapacak olanlara kolay gelsin diyorum.

örgü, patikler kategorisinde yayınlandı. Etiketler: . Leave a Comment »

güzel yorumlarınızı alayım

