amigurumi Tweety ve kaplumbağa

el örgüsü tweety ve kaplumbağa örgü modeli…

kaplumbağa yapmak istiyordum zaten tweety yide denemek istedim ikiside güzel oldu

oğuz için yeni oyun arkadaşları.

oyuncak demeyin epey uğraşıyorum yani o kadar kolay değil düzgün yapmaya çalışmak

ama zevkli örülüyolar.

yapılışlarınıda ekledim sık iğne olarak örülüyolar resimde tweety nin baçakları sarı örmüştüm

ama sonradan söktüm ayaklarıyla beraber renkte yaptım.

kafası büyük bedeni küçük boynuda ince olunca kafası dik durmakta zorlandı bende boğazını söküp

dik tutması için plastik bişey koydum daha iyi durdu.

 

amigurumi, örgü, örgü oyuncaklar kategorisinde yayınlandı. Etiketler: , . 3 Comments »

3 Yanıt to “amigurumi Tweety ve kaplumbağa”

  1. hülya Says:

    ellerinize sağlık gerçekten çok güzel olmuşlar bayıldım fakat yapımınıda ayrıntılı anlatırmısınız veya kullandıgınız ip ve tığ numarası 🙂

  2. biryudumhobi Says:

    teşekkür ederim…
    bunları yapalı çok uzun zaman oldu.ben örgü oyuncakları göz kararı örüyorum sayılarını kol ve bacaklarda aynı olması için dikkak ediyorum.ip markası kartopu gonca olmalı.

  3. Gülhan Says:

    Elinize sağlık
    Tosba çok güzel olmuş bende yapmak istiyorum ama detaylı Nasıl yaptığınız var mı bulamadım
    Yardımcı olursanız sevinirim
    Akşamdan beri resme bakıp bakıp söküp örüyorum:(


güzel yorumlarınızı alayım

