arı şapka & uğurböceği şapka

 crochet bee hat

 bee hat

 ladybug hat,uğur böceği şapka modeli

crochet ladybug hat

 crochet ladybug hat

 ladybug hat,crochet Owl hat

Selamlar herkese…

Çoook uzun zamandır blogumu güncelleyemiyorum biliyorum ama pek vakit bulamıyorum.

Ara sıra girip çabucak bakıp çıkıyorum.Kaan biraz mız mız bir bebek onunla uğraş oğuz’u okula götür getir derken zamanım olmuyor pek.Birazcık daha büyüsünde düzenli güncellemeler olur inş.

Bu şapkaları örmek çok zevkli oluyor çabuk örüldüğü içinde sıkmıyor insanı.

Kaan için uğurböcekli ve arılı ördüm çook güzel oldu çok sevimli duruyor.Pembeli olanları hediye yaptım

bu şapkalardan bol bol örüp saklıcam belki elişi pazarında bir yer açarım satmak için.Bana yakın yerde var böyle el emeği ürünleri satacak yer ama bebiş olduğu için şimdilik erteliyorum en azından yapıp yapıp saklarım artık hediye etmem birikmiş olur.

Birkaç çeşit daha örmek istiyorum değişik değişik takarım ve ilk yapılanlar benim içinde örnek olmuş olur.

 uğur böceği şapkanın yapılışını resimledim isteyen arkadaş için.

takılan yerde elimden geldiğince yardımcı olurum.

 kulak kısımlarında 22-23 sık iğne ayırıp kenarlarından eksilterek örüyorum.

 üsttekiler siyah tüylü olduğu için pek seçilemiyor.baş kısmını ikili trabzan yaparak ileri geri kenarlarından artırarak ördüm 6 no tığ kullandım ip kalın olduğu için.benekleride ikili trabzan ördüm 11-12 tane

 iki parçayı birleştirerek ördüm etrafını sık iğne geçtim.

 dikerek bitirdim.

güzel yorumlarınızı alayım

