baktus sal-atkı ve örgü bere modeli

bu aralar çok meşhur olan baktus sal-atkı ve bere modeli sırada bekleyen

örgülerdi. bolerodan kalan ipimle baktus atkı ördüm beresinide örüp takım

yapmak istedim.çok güzel oldular bere başta çok güzel durdu ressam beresi gibi biraz

yan olarak hoş oldu çiçek örüp daha güzel bi hava vermek istedim.

berenin yapılışını diğer arkadaşlardada gördüm benimkinin yapılışı

farklıdır ben şemalara göre ördüm isteyen istediği şekilde örebilir arzuya bağlı.

berenin farkılı MODELLERİ var nasıl istenirse o şekilde örülür.

berenin ŞABLONU ve baktus atkının ŞABLONU bakınız.

ben berenin sayılarını şablonundaki sayılardan fazla yaptım ip kalınlığına göre sayıları

ayarladım. aslında biraz büyük diye endişelendim ama başta güzel durdu

sonradan rahatladım.

bere için 47 ilmek başladım kenarda 6 ilmeği haroşa ördüm lastik yeri olarak.

şablondaki gibi 2 sırada bir artırmalarını ördüm 19 ilmek artınca dönerken tersten

kestim ve 2 sıra düz örgü ördüm artırma yapmadan başlangıçtaki gibi 2 sıra

düz örgüyle başladım artırma yapmadan sonra artırmalara başlanıyo ve 1.parça

bitip 2.parçaya geçerkende şablondaki gibi 2 sıra düz örgü örülüyor sonra artırmalar

başlıyor.örnek sağa doğru kayıyor istenirse lastik yerini 6 değilde 8 ilmek olursa daha

iyi olur ilk örüş olunca pişman oldum 8 ilmeği lastik kısım olarak örmediğime.

resimdeki işaretlediğim yerlerden dikiliyor bere.

NOT:yapmak isteyenler sayılarını kendileri ayarlamalıdır herkesin beğenisi farklıdır.

işaretlenen yer en son dikilecek yer.

baktus atkıyı şablonundan daha az ilmek ördüm genişliği yeterli geldi

aynı şekilde 2 sıra bir artırma olacak ve daha sonarada aynı şekilde 2 sırada

bir eksitme olacak.3 ilmekle başladım 3 ilmek kalınca kestim.

baktus atkı ve bere yapılışı,knitting baktus,knitting hat

örgü, örgü şallar, şapka bere atkı eldiven kategorisinde yayınlandı. Etiketler: , , . 3 Comments »

3 Yanıt to “baktus sal-atkı ve örgü bere modeli”

  1. didem Says:

    Merhaba, öncelikle ellerinize sağlık herşey çok güzel olmuş. Ben 2 sene kadar önce baktüs bere modelinden iki adet örmüştüm. Şimdi tekrar öreyim dedim, ŞABLON’u açamıyorum. İmageshack sayfası açılıyor ve ben oradan nasıl erişeceğimizi bilemiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim:)

  2. biryudumhobi Says:

    Malesef bendede açılmıyor siteden kaynaklı.bereyi resimlerden ve üzerindeki tsriften yararlsnaraknyapabilirsiniz.

  3. didem Says:

    Teşekkür ederim, bereyi ördüm bile. Tarifler ve resimler çok yardımcı oldu. Emeğinize sağlık.


güzel yorumlarınızı alayım

