bere,eldiven,tozluk ve boyunluk

knitting hat

UZUN BİR ARADAN SONRA MERHABA…

önce yorum yazanlara teşekkür ederim.bir süredir yoktum taşındım ve nete bağlanmadım ara verdim biraz.buradayım tekrar ama pek örgü örmedim bunları yeni ördüm evde olan iplerimi değerlendirmek için. basit bere modeli arayanlar için çok kolay modeller bunlar.

düz örüp fiyonk veya çiçek örüp süsleyince gayet hoş duruyorlar.

ELDİVEN ve TOZLUĞUN yapılışını önceden göstermiştim.

eskisi kadar örgü öremediğimi yazmıştım çok sık güncelleyemem blogumu.

yapmak isteyenlere kolay gelsin şişinizin kalınlığı ipinize göre olmalı .bere,eldiven ve boyunluğa

başka ip katıp ördüm tozluğu aynı ipi çift kat yaparak ördüm.

örgü, şapka bere atkı eldiven kategorisinde yayınlandı. Etiketler: , , . Leave a Comment »

güzel yorumlarınızı alayım

