örgü boyunluklu şapka bere modeli

yeni bir örgüyle merhabalar…

bu MODEL herkesçe bilinir. bende artık havaların iyice soğumasıyla beraber bebişime örmek istedim.

aslında oldukça kolay bir örgü şapka modeli.ben kendi kafama göre ördüm ayarladım sayılarını önce açık renkte olanı ördüm baktım ince oldu daha sıcak tutacak bir ip ile tekrar ördüm.

her aşamasında resimledim ve üzerine yazdım sanırım anlaşılır olmuştur.

ipim alize lanagold %50 yün olduğu için seçtim.

açık renk olan kartopu bebe benekli.şiş 3,5 no misinalı şiş.tam 1 yumak ip gitti yeşile

yüz açıklığını daha yüksek ve geniş yapmak arzuya bağlı

şapka bere atkı eldiven kategorisinde yayınlandı. Etiketler: , . 10 Comments »

10 Yanıt to “örgü boyunluklu şapka bere modeli”

  1. hatice yazıcı Says:

    oyyy fındık çenesini yirim ben onun Maaşallah.

    ellerine sağlık çok güzel olmuş açıklaması içinde teşekkürler.
    sayfan hayırlı olsun.

  2. hatice yazıcı Says:

    denedim eklenmiyor:(
    bir fikir geldi aklıma yeni konu başlıklarını ordan atıversen gelip buraya bakabiliriz ne dersin 🙂

  3. biryudumhobi Says:

    bende öyle düşündüm:)
    yeni yazıları oradan duyururum.
    bir süreliğine tabii.

  4. Tijen Says:

    Yeni sayfanız hayırlı olsun,açıklama için teşekkür ederim yanlız ben yeşil berenin 2.resimdeki arttırmasını anlayamadım nekadar arttırılması gerekiyor…

  5. biryudumhobi Says:

    lastik bitiminde artırmalara başladım.
    2 sırada bir 2 ilmek artırdım toplamda arkada 20 ilmek artırmış oldum.

  6. Tijen Says:

    Çok teşekkür ederim,emeğinize sağlık…

  7. hayriye Says:

    Mrhb sapkayi yapyrm kulagini nasil uapcaz yardim edin lutfen

  8. biryudumhobi Says:

    Kulaklar kendiliğinden düşük duruyor.yüz açıklığını ortayayıp bereyi eşit ssyılara ayırıp örerek kestim pon pon diktim.örerek kesmeyi bilmiyorsanız normal ilmekleri kesin yü açıklığı ortayaralar dikin pon ponlarıda dikin zaten kendiliğinden öyll duruyor.

  9. Burçin Says:

    Merhaba, şapkayı yeğenime ve kızıma öreceğim ama çok profesyonel bir örgücü olmadığım için size birkaç sorum olacak izniniz olursa, belki çok basit olacak sizin için ama hata yapmak istemiyorum:)
    1-Boyun bitim çevresi toplam 56 ilmek. Arka ve ön yüzü 28er ilmek olarak mı düşünüp arka artırma ve yüz açıklığını yapacağız?
    2-Arka artırmayı yaparken karşılıklı olarak 5 noktada ok var toplam 20 ilmek arttı demişsiniz. Yukarıda da 2 sırada bir 2 ilmek artırdım demişsiniz. O zaman 20 ilmek artımı için karşılıklı 10 noktada ok olması gerekmez mi acaba? Yoksa 5 noktada karşılıklı 2şer ilmek artırarak, artırma yaptığımız sırada 4 ilmek mi artırmış oluyoruz? Anlatabildim mi bilemedim:)
    3- Son ve en önemli sorum 6-7yaş için bu ölçüyü kullanabilir miyim? değilse kaç ilmekle yapılması gerekir? Merakla cevaplarınızı bekliyorum:) Sevgilerimle Burçin

  10. biryudumhobi Says:

    Merhsba Burçin…

    Arka kısmında 2 sırada bir artırma yaptım toplamda 20 ilmek artırma oldu oklar gösterme amaçlı.
    arka artırmalar ön yüz açıklığını ortalayarak yaptım tam arkasına gelecek şekilde şuan hatırlayamıyorum ama yazdığınız gibi olabilir 28 ilmek.yaş olarak sayı veremicem önce bu ölçüde yap sonra kendin ayarlarsın.


güzel yorumlarınızı alayım

