çapraz örgü bebek hırkası

 Örgü bebek hırkası modeli.

 

 

 

Bu örneğin adı nedir bilmiyorum çapraz örgü olabilir. Birkaç sene önce bir bebek yeleği

modeli görmüştüm örnek bu modeldi ama nasıl örüldüğünü bilmiyordum. Sonra tesadüf videosunu

bulmuştum ama kısmet olmamıştı örmek bu güne nasipmiş.Biraz toplayan bir örnek oluyor.

Hırkayı normal ön arka kısmını ördüm önce. Kollarını ilmek alarak üsten aşağıya doğru ördüm.

Örneğin videosunu birkaçkez izlerseniz kolayca yapabilirsiniz. Şemasınıda ekledim

yapmak isteyenler olursa kolay gelsin.

örgü örneğinin videosu için TIKLAYINIZ.

 

 kolları üsten ilmek alarak örüyorum.

 

 

 

 

örneğin şeması

hırkalar kategorisinde yayınlandı. Etiketler: , , . Leave a Comment »

güzel yorumlarınızı alayım

