DİKKAT!! kurukafa bere-knit skull hat

dikkat! kuru kafa bere modeli:)

nereden çıktı diyebilirsiniz bu kuru kafa bere, modelin orjinali altta bir dizi veya film sahnesinden bayan oyuncunun başında. değişik farklı bir model görünce, dikkat!ölüm tehlikesi tabelası geldi gözümün önüne:). iplerimi alıp kartopu zambak ve 4,5 numara şiş kullandım 72 ilmek ile başladım. ben misinalı şişle başladım ama tek taraflı

örüldüğü için beyaz ip hep solda kaldı ve örgü güzel durmadı. söküp kemik kısmını arkalı önlü

normal şiş gibi örmeye devam ettim lastiği sökmedim. ip yürütmeyi hiç sevmiyorum ama mecbur model öyle kafa bitince tekrar tek taraflı misinalı şişle döne döne eksiltmeleri yaparak

bitirdim. arkalı önlü ördüğüm kısmını diktim ve tepeye bir pon pon bere bitti.

knit hat,hand knit hat,knitting.

bere,örgü,örgü bere,kurukafa bere.

modelin orjinali.

şapka bere atkı eldiven kategorisinde yayınlandı. Etiketler: , , . Leave a Comment »

güzel yorumlarınızı alayım

