güllü fular atkı

rose scarf,knitting scarf,flowers knitting scarf

güllü fular atkı modeli…

bu fular atkı modeli çok güzel bende kendime yapmak istedim önce mor olanı yaptım ip yetmediği için tek güllü yaptım sonra orjnali gibi kırmızı renkte yaptım bu iple çok güzel

oldu.

ipin markası NAKO ASTRA renk 251

yapılışı.

atkıya 30 ilmek başladım haroşa olarak ve 3 karışa yakın ördüm 3 karış tam olur tek düğüm

atıldığı için bağlarken daha rahat olur hatta 3 karıştan biraz fazlada örülebilir tabiki

ipin kalınlığına göre değişir.

gül yapacağımız kısıma başlarken ilmekleri artırarak iki katına çıkarın ben ilk artırma sırasında iki katına çıkarmadım iki ilmek ördüm bir artırdım bu şekilde ilk artırma sırasını ördüm tabi artık haroşa örülmeyecek ters düz örgü örülecek.

ilk artırma sırasını ördükten sonra artırdığım sırayıda sayarak 6 sıra ördüm

sonra tekrar ikinci artırma sırasını yaptım bu sefer bir ördüm bir artırdım ve ilmekleri

iki katına çıkardım yine aynı sayıda ördükten sonra üçüncü artırma sırasınıda ördüm ve

aynı sayıda 6 sıra ördüm ve kestim diğer taraftanda ilmekler alarak aynı örgüyü yaptım

ve bitirdim kıvırıp gül şekli verdim ve diktim.

bereye 45 ilmek başladımharoşa örgü olarak paspas örgüsündeki gibi üçer üçer bırakarak dönüşler yaptım ikişer ikişerde dönülebilir,

ve bere yuvarlak şekil aldı alın lastik kısmında ise haroşa örgüde 2 sıra 1 sıra olduğu

için bende 4 sıra ördüm beşinci sırada dönerken hepsini sonuna kadar ördüm yani her sırada

alın lastik kısmı örülmeyecek bol olur o yüzden birkaç sırada bir ördüm.

atkılar, örgü, şapka bere atkı eldiven kategorisinde yayınlandı. Etiketler: , . 2 Comments »

2 Yanıt to “güllü fular atkı”

  1. emel Says:

    Berenin lastik kısmını her 3 ilmeğe örmeden gelirken . 2 . seferde mi örüyorsunuz?. Ayrıca bere ilmek sayısı yetişkinler için mi? Çocuk için mi?

  2. biryudumhobi Says:

    yetişkinler için bere fakat ip inceydi sayı ipin kalınlığına göre ayarlanmalı.
    lastik kısmını 4 sıra örgü yani 2 sıra haroşa ördükten sonra 5.sırada ördüm.her seferde örülürse olmaz bol olur başa oturacak şekilde 4-5 sırada bir örülmeli.


güzel yorumlarınızı alayım

