güzel ve kolay bere modeli

güzel bir bere modeliyle selamlar.

ben çok beğendim ve severek ördüm bu bereyi. başda güzel duruyor modeli hoş farklı örneklerlede güzel olur.berenin ipi kalın 5,5 numara şiş 5,5 numara misinalı şiş kullandım.

resimlerde tarifi yazdım eksiltmelerini göz kararı yaptım. 3. yaprağın ortalarında başladım

eksiltmelere iki yaprak arasındaki ters örgülerden 1’er tane eksilttim 3 sıra.yaprakları keserken aralardaki eksiltmeleri yapmadım,daha sonrada göz kararı eksilttim başımada ölçerek tabiki.

bere,ipin kalınlığına göre sayıları ayarlanmalı ben 61 ilmek başladım.

yapmak isteyenlere kolay gelsin.

knit hat,örgü bere şapka modeli,

el örgüsü bere şapka.

şapka bere atkı eldiven kategorisinde yayınlandı. Etiketler: , , . Leave a Comment »

güzel yorumlarınızı alayım

