kapri pantolon modeli

burda style, pant sewing capri pant.


Gerçek anlamda paftadan kalıp çıkararak diktiğim ilk modelim kapri pantolon.

Pantolon dikmek zor derler ama ben zoru severim, ilk de olsa bu modeli istiyorum dedim

kendime:). Nede olsa pazarlarda kumaş ucuz 2 liraya koca parça aldım yıkadım ütüledim

diktim 5 liraya mal oldu oda düğmelerine 2,5 lira verdim malum kar olduğu için pazarlar kurulmadı tuhafiyelerde uygun olmuyor malesef.

Model 1990 burda dergisinden, eski modelleri seviyorum buldukca alıyorum dergileri.

bu modeli beğendim yüksek bel hem rahat hem daha zayıf gösteriyor ayrıca rengine bayıldım ama bulamadım pazarda.

Nasıl dikiş dikilir? bende çaylak biri olarak en azından anladığım kadarını göstermek istedim.

Modeli beğenip numarasını dergiden bakıyoruz bulduk, resimdeki gibi hangi bedende olacaksa

hangi paftadan verildiğine renk ve hangi çizgilere ait olduğunu bulup paftamıza geliyoruz.

Patron nasıl bulunur resimdeki gibi numarasını buluyoruz.

Kurşun kalemle kalınlaştırıp mülaş kağıdına çıkarıyoruz aynı zamanda işaretleri rakamlarıda.

Kumaşın üzerine koyup iplik yönüne dikkat ederek kaç kat olacağına bakarak kesiyoruz.

Neresi telalanacaksa biçki planında gösteriliyor zaten ben paça kenarlarına ve bel bandına ütüledim.Önce cep kısmını çalıştım cepler beni zorladı çünkü cep torbası yarımdı cep robasıyla aynı boyda olsaydı benim için daha kolay olurdu.

Fermuar kısmı çok basit BURADAN videoyu izleyince zorlanmadan pratik bir şekilde dikiveriliyor.Sürfilesini önceden gitmeliydim ama tembellik işte sonradan yaptım.

Paça yan kenarına ilik açmadım düğmeyi iki parçayada diktim nasıl olsa açık olarak kullanmayacağım.Bel bandına biritleri yapmadım kemerle kullanmayacağım için.

 

dikiş, sewing kategorisinde yayınlandı. Etiketler: , . Leave a Comment »

güzel yorumlarınızı alayım

