kasket şapka,örgü tozluk ve atkı

çok güzel ve şık bir kasket şapka MODELİ bu. ben çok beğendim ve yapmak istedim

denemelik ördüğüm için şapkanın yapılış aşamalarını çekmedim tekrar örünce

yapılışınıda eklerim.örgü tozluklar çok moda takım olsun istedim ve tozluğunuda

ördüm. tozluk örmesi basit ipin kalınlığına göre ve bacak kalınlığına göre sayıları

ayarlayıp düz şekilde örülür. iki kenardan eksiltme yaptım aşağıya doğru

biraz daha dar olması için sonrada katlayıp diktim. aslında 5 şişle örülse dikiş olmaz ama

uğraşmak lazım böylesi kolay.şapkamın ipi kalın biraz daha ince bir iple örmek istiyorum

o zaman yapılışınıda resimlerim.takım olarak güzel oldu soğuk havada rahatca kullanılır atkısı

güzel sarıyor yüzü kapatıyor şapkanın modelinden kulaklar açık kalıyor atkısınıda ona göre

ördümki kapatsın soğukta kulaklar ve yüz çok üşür.manken baş büstün kafası yumurta kafa

olduğu için şapka güzel durmadı mecbur kendim giyip oğluma resimleri çektirdim yoksa

böyle durmuyordu büstün başında neyse ben çok beğendim modeli umarım sizde beğenirsiniz.

örgü tozluk modeli

güzel yorumlarınızı alayım

