kışlık şapka modeli


güzel tam kışlık bir şapka modeli bu özellikle kulaklar açısından bayaa sıcak tutacağı kesin:).

6 numara tığ kullandım zincir çekip halka yaparak bildiğimiz sık iğne ördüm.

belirli boyuta gelince artırmayı bırakıp örmeye devam ettim kaş hizasına gelene kadar ördüm.

alt resimde görüldüğü gibi ön tarafı işaretledim arka ve kulak yerini ördüm sonra ön tarafını ördüm aynı şekilke krem iple ördüm ve iki örgüyü örerek birleştirdim.

yapımı kolay ve kışlık bir şapka oldu örmek isteyenlere kolay gelsin.

crochet hat,şapka,kışlık şapka modelleri,örgü şapkalar,crochet,hat.

şapka bere atkı eldiven kategorisinde yayınlandı. Etiketler: . Leave a Comment »

güzel yorumlarınızı alayım

