örgü baykuş poşetlik

baykuş modelli çaydanlık takımından sonra örgü poşetliğinde güzel olacağını düşündüm ve evdeki iplerimide değerlendirmek için aynı modelden poşetliğini ördüm.güzel oldu

göz kısımlarını aynı sayıda yaptım alt örneğini 20 örnekten başlayıp ördüm kanatlarını biraz

daha uzun örecektim ama ipim azdı bukadar ördüm ayaklarınıda yaptım tam baykuşa benzesin diye güzel bir örgü poşetlik oldu.

örgü poşetlik,örgü poşetlik modelleri

örgü aksesuarlar kategorisinde yayınlandı. Etiketler: . Leave a Comment »

güzel yorumlarınızı alayım

