üç renkli bere modeli

knit hat

üç renkli bere modeli.

bu bere modelinin orjinali BURDA ben daha sade yapmak istedim.

pon pon hazırladım ama dikmekten vazgeçtim bu şekilde daha iyi duruyor.

bere tek renk veya daha çok renklide olur isteğe kalmış ben yapılışını

paylaşıyorum isteyen olursa örsün.

4 numara şiş ve anchor isos ip kullandım.üç motiften başlanıyor,motiflere 62

ilmek başladım resimdede yazdım zaten kesme yerlerinide gösterdim.

tepe kısmındaki eksiltmeler göz kararıdır sayısız olarak eksilttim.

şapka bere atkı eldiven kategorisinde yayınlandı. Etiketler: . Leave a Comment »

güzel yorumlarınızı alayım

