amigurumi ninja kaplumbağa leonardo

 amigurumi ninja  turtles leonardo free pattern

 

 

 istek üzerine ördüğüm ninja kaplumbağa leonardo.

beden ve başı ördüm.göz çukuru için iğneyle ipi geçirip çekerek şekil verdim.

 bacakları aynı sayıda ördüm.bacağın arka kısmında 1 ilmek azalttım bir sıra ördükten sonra tekrar artırdım diz şekli vermek için.

 kollarda aynı şekilde dirsek şekli vermek için eksiltip artırdım.parmak yapmak için 5 zincir çekip 4 sık iğne ördüm kola bu şekilde başladım.

 bedene kolları başı bacakları diktim.

 

 diğer parçaları ördüm sırtına dikerken içine silikon elyaf koydum.göz bandını örüp dikerek  bitirdim.

ninja kaplumbağa leonardo-ninja turtles leonardo

Bir Yanıt to “amigurumi ninja kaplumbağa leonardo”

  1. Anonim Says:

    Cok güzel olmus.ellerine saglik


güzel yorumlarınızı alayım

