amigurumi ayı,amigurumi bear

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 amigurumi ayıcıklarım…

bunları yine kadife ip ile ördüm.burun,göz,kaşlarında keçe kullandım.kadife ip ile ayıcık yumuşak ve çok güzel oluyor.bu ayıları etsy’de satışa koydum artık satmanın zamanı geldi inş hayırlı olur.

 

 

amigurumi ayı,amigurumi bear

7 Yanıt to “amigurumi ayı,amigurumi bear”

  1. gülsüm Says:

    Hepsi çok güzel olmuşlar. Tebrik ederim. Sizden bir şey rica edicem. Daha önce yayınladığını boyunluklu bere modelinizin açıklamasını bulamadım. tekrar paylaşır mısınız?

  2. biryudumhobi Says:

    hangisi acaba yeşil en son ördüğüm ise açıklamalı yayınlamıştım.tekrar bakın katagoriler bölümünden şapka bere eldiven kısmına bakınız.

  3. Anonim Says:

    Ellerinize sağlık çok güzel olmuş yapılışıyla ilgili bilgi verebilirmisiniz?

  4. aslı Evin Says:

    hepsi güzel yaaa hangisine yorum yazacagımı şaşırdım

  5. Anonim Says:

    buyuk sabır örnegı harıka olmus elınıze saglıkk

  6. Anonim Says:

    merhaba ayıcığın rekli yeleği ördüğünüz ipin markası ve adı nedir acaba?

  7. biryudumhobi Says:

    Markası kopmuştu malesef ne marka bilmiyorum.


güzel yorumlarınızı alayım

