kar maskesi bere & çiçekli taçlar

crochet red poppy,kırmızı gelincik

örgü tığ işi nergis çiçeği

crochet yellow poppy,sarı gelincik

havalar hala soğuk ve evdede yünlerim var, en iyisi çocuğun ağzını burnunu kapatacak

bir kar maskesi bere öreyim dedim.

bereye 84 ilmek başladım 3,5 numara misinalı şiş ve 3,5 numara 5 şiş kullandım.

elim sıkı olmadığı için şiş kalınlığı normal geldi ipime,

berenin boyun kısmını 1 karışa yakın ördüm.ön açıklık yeri için28 ilmeği kestim belki 24 kesmiş olsaydım daha iyi olacaktı yanlara doğru fazla açık oldu gibi.birkaç sıra ördükten sonra yine

aynı kestiğim sayıda şişime ilmek attım.birkaç sıra daha lastik örüp düz örgüye geçtim.

bereyi sürekli çocuğun başına ölçerek ördüm her aşamada. kesme yerlerini kırmızı iple işaretledim 10-11 ilmek olarak ve iki sırada bir işaretlediğim yerden kesmeleri yaptım. bunu gösterdim çünkü soruluyordu nasıl eksitme yaptığım.kalan ilmekleride

ip geçirip büzdüm.sonlara yakın misinalı şişle örmek zor bu yüzden 5 şiş kullanıyorum.

çiçekli taçların çiçeklerini önceden örüp hazırladım onlarıda ancak ekleyebildim.

çocuğun yüzünü artık açık olarak göstermek istemiyorum.

bu içerik hırsızlığı artık bezdirdi.rss den bir güzel post’u kopyalayıp (çalıp) sitelerine koyuyolar.

bu sadece benim başıma gelmiyor diğer blogu olanlarında görüyorum.yüzsüzlerde, yorum yazıyorum ama yine duruyo herşey silmiyolarda. alışmışlar başkalarının sırtından geçinmeye.

ziyaretçi çekmek için bi şekilde dolduracaklar sitelerini eee bununda en kolay yanı çalmak.hiç birine hakkımı helal etmiyorum buda bir kul hakkıdır. o kadar emek veriyorum işte sizde yapın

koyun kardeşim ben nasıl uğraşıyorsam sizde uğraşın ama yok. çalın çalabildiğiniz kadar unutmayın sakın bu dünya geçicidir.

4 Yanıt to “kar maskesi bere & çiçekli taçlar”

  1. Anonim Says:

    Hemen deneyeceğim

  2. Anonim Says:

    Satışını var mı?

  3. Anonim Says:

    Çok güzelmiş


güzel yorumlarınızı alayım